Harry Potter - Nagy Kincső újraálmodta a külsőt



 Az igazi könyvmolyok már biztosan találkozhattak ezekkel az újraálmodott Harry Potter könyv külsőkkel, de úgy érzem nem mehetek el úgy mellette, hogy ne számolnék be róla. Ami a legfantasztikusabb az egészben, hogy mindez egy magyar lány fejéből "pattant ki", diplomamunkája kapcsán. Nagy Kincső elvarázsolt külsővel látta el a Harry Potter sorozat összes megjelent könyvét, és hasonlóan varázslatos illusztrációkkal díszítette az első részt. A különböző illusztrációk interaktívak, ugyanis rejtett, kihajtható jeleneteket is ábrázol. Ezen kívül varázslatossága abban is rejlik, hogy éjszaka (lekapcsolt villany mellett), a foszforeszkáló festéknek köszönhetően, a könyvek borítója világítani kezd. Én személy szerint örülnék neki, ha forgalomba kerülhetnének a könyvek, és hozzám is eljutna az összes példány. A továbbiakban elolvashatjátok Kincső "nyilatkozatát", valamint képeket is láthattok a könyvekről.
"BA diplomamunkám témájaként olyan könyvet kerestem, ami újratervezésre szorulna, és még nem jelent meg belső illusztrációkkal ellátva. Így esett a választásom J. K. Rowling: Harry Potter sorozatára. A hét kötet mindegyikéhez készült borító, az első részt – Harry Potter and the Philosopher’s Stone – teljes egészében, illusztrációkkal együtt gondoltam újra.Első 1997-es kiadása óta a sorozatot millióféleképp jelentették meg, melyek nagy része gyermekek számára készült, ezt kicsit igazságtalannak éreztem, hiszen ez a történet egyaránt izgalmas gyermekek és felnőttek számára is. A sorozat történetét valóság- és fantázia világa szövi át, ezt tartottam a tervezés során fő szempontnak. Például az első ránézésre teljesen szimpla kötetek előzékét és éleit foszforeszkáló festékkel vontam be, így ha lekapcsoljuk a villanyt olvasás után, világítani kezdenek a sötétben; vagy amikor fejezetenként találkozunk illusztrációval, akkor az sok esetben rejt valami mást is, mint ami elsőre látható..."
Forrás






 Üdvözlettel: Uszáma

1 Megjegyzések

  1. Nagyon szép! *----* Mondjuk azért inkább maradnék a hagyományosnál, de valami más könyvnél én nagyon szívesen elképzelném :) Persze más ábrákkal.
    (Rafflecopter nevem: Tekla)

    VálaszTörlés