Hamarosan megjelenő: James Dashner: Halálkúra


 Sziasztok! Jaj, de nagyon izgatott lettem, amikor több oldalon is az Útvesztő-trilógia befejező részének magyar megjelenésével kapcsolatos infókkal találkoztam. Tudtam, hogy a kiadó tavasz környékére tervezi a megjelenést, de nem feltétlen számítottam infókra, különösen nem ma. Mindenesetre eléggé feldobta az estémet. Ha még nem találkoztatok volna a megjelenés időpontjával, akkor véssétek a naptáratokba: 2015. április 13. (ez csak a várható megjelenés, szóval változás még lehet). Bár az előző kötetek borítói is nagyon tetszettek, de nálam ez viszi a pálmát, nagyon figyelemfelkeltő lett. Biztosan előjegyzek rá amint lehetséges, és elsők között fogom értékelni is. Molyon 400 oldalt jelez, és remélhetőleg követve az eddigi köteteket, ebben is találhatunk a könyvhöz kapcsolódó könyvjelzőt is.

 A második részről ITT olvashatjátok a véleményem, az elsőt még azelőtt olvastam, mielőtt elindítottam a blogot, de mielőtt megjelenne a befejező rész, mindenképpen újraolvasom, és bejegyzés formájában is szót ejtek róla. Végezetül pedig itt a magyar fülszöveg:

KISZABADULTAK AZ ÚTVESZTŐBŐL. ÁTJUTOTTAK PERZSELTFÖLDÖN. KOCKÁRA TETTÉK EGYMÁSÉRT AZ ÉLETÜKET. ÁM A VÉGSŐ IGAZSÁGGAL SZEMBEN TEHETETLENEK.

A Tűzpróba után úgy tűnik, az őrült hajszának vége. De Thomas biztos benne, hogy nem bízhat a VESZETT-ben. Hiába állítják, hogy nincs több megtévesztés, hogy a Próbák nyomán már minden szükséges információt megszereztek, és most Thomas és társai visszakaphatják az emlékeiket, hogy végrehajthassák az igazi küldetésüket. A csapat tagjaitól várják ugyanis, hogy létrehozzák az emberiséget fenyegető halálos vírus ellenszerét. Csakhogy Thomas sokkal több mindenre emlékszik, mint a VESZETT vezetői hinnék. Hazugságokkal többé nem mennek semmire. Ám a dermesztő igazság jóval veszélyesebb, mint azt Thomas valaha gondolta volna. A csapat újabb gyilkos kalandra vállalkozik, hogy kifürkéssze a VESZETT legnagyobb titkát. Menekülésük során tomboló Buggyantakkal és profi fejvadászokkal kell megküzdeniük, majd egy titkos szervezet csap le rájuk. Milyen árat kell fizetniük azért, mert a saját kezükbe vették a sorsukat? Túlélheti-e vajon bárki a Halálkúrát?


Üdvözlettel: Uszáma.

2 Megjegyzések

  1. Nagyon várom a megjelenést! Nem hivatalos forrásból arról értesültem, hogy jobban hasonlít majd az Útvesztőre, mint a Tűzpróbára. Ez nekem külön öröm, mert a kedvenc könyvem, ezzel szemben viszont a Tűzpróba hatalmas csalódást jelentett. Erőltetettnek és logikátlannak éreztem. Remélhetőleg ebben a részben választ kapunk az ott történt számomra értelmetlen dolgokra és majd mégis pozitívabban gondolhatok vissza a kötetre. :)
    A Rafflecopterben Jakubecz Alexandra néven szerepelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Már én is nagyon-nagyon-nagyon.... várom! :D És jövőhéten remélhetőleg már a kezünkbe vehetjük. (Én legalábbis előrendeltem)
      Jelentkezésedet köszönöm, mindent helyesen töltöttél ki, így már csak a szerencsén múlik, hogy neked postázzam a könyvet. Sok sikert! ;)

      Törlés