Inspiráció Olvasáshoz, avagy közösségi média


 Sziasztok! Nem tudom, hogy mennyire észlelhető, hogy kezdek jobban belerázódni a könyves bloggerek életébe, mindenesetre nagyon igyekszem. Ez a bejegyzés egy kis iránymutató nektek is, és számomra is, hogy a továbbiakban hogyan képzelem el a "közös jövőnket".

 Az első amin már elkezdtem dolgozni az a bejegyzések gyakorisága, ugyanis kezdetben elég kevés, és rendszertelenül posztolt tartalom került fel az oldalra. Amit reálisnak látok az a heti 2-3 bejegyzés, amiből 1 mindenképpen könyvértékelés. Az értékelések felépítésén nem szeretnék változtatni, szerintem sikerült kialakítanom egy saját értékelési szokást, ami terjedelmét tekintve nem is túl kevés, nem is túl sok. A többi bejegyzés lehet Tag, Hamarosan Megjelenő, és Extra. Már nagyon sok tervem van ezeknek a kivitelezésére, és vannak (az én véleményem szerint) nagyon egyedi tartalmak is készülőben.

 A másik fontos dolog ami miatt létrejött ez a bejegyzés az az, hogy létrehoztam a bloggal párhuzamosan futó facebook oldalt is (amit ide kattintva találhattok meg), ami annyiban más, mint más blogok facebookja, hogy én tényleg próbálok minél több könyves újdonságot, hírt, akciót, nyereményjátékot összegyűjteni nektek. Szóval nem csak azért érdemes követni, hogy mindig értesüljetek az oldalra felkerülő friss bejegyzésekről, hanem sok-sok extra tartalmat teszek közzé. Instagramon is nagyon szeretek lenni, ha kíváncsiak vagytok a profilomra, akkor KATT. (Ezt a fejléc alatti képekre kattintva is elérhetitek, a többi közösségi oldallal együtt.)

 Végezetül, de nem utolsó sorban a következő hónapokban mindenképpen szeretnék saját, könyves nyereményjátékokat is indítani. Ezzel kapcsolatban is körvonalazódik bennem jó pár gondolat, úgyhogy mindent megosztok veletek a maga idejében.

 Bármi kérdésetek, észrevételetek lenne, írjatok nekem kommentben, vagy akár privát üzenetben is. Minden észrevételt, véleményt szívesen fogadok.

Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések