Márciusi Book Haul


 Március hónapban összegyűlt annyi könyv, hogy szívesen megmutassam nektek is! Igazán szerencsésnek mondhatom magam, ugyanis bár 1 könyvet vettem, mégis 5 könyvet tudok bemutatni nektek. De még így is annyi könyv található a kívánságlistámon, hogy nehéz az új megjelenések mellett tartani az iramot. Vásárlásaimat, beszerzéseimet azért próbálom kordában tartani, mégis jó pár könyv várakozik az olvasásomra.
  • V. Kiss Orsolya: The pelican who was so greedy:
    Az írónő facebook oldalán hirdetett nyereményjátékot, így (mamán keresztül) jutottunk hozzá A pelikán, aki olyan kapzsi volt angol nyelvű változatához. Mivel kis tesómnak (októberben lesz 4 éves) gyakran olvasunk mesekönyvet, így igazán szép ajándéknak bizonyult. És, hogy összekapcsolhassam a bloggal, miért ne írhatnék mesekönyv "értékeléseket" (inkább ajánlónak nevezném) is?! Ebben nagy segítségem lesz kis tesóm is, értékelés hamarosan!
    Moly, Értékelés
  • Kathy Reichs: Virals - Fertőzöttek (1.); Kincsvadászok (2.):
    Már olvashattatok az első részről értékelést is, ott is említettem, hogy Lexa nyereményjátékán lettem az a szerencsés, aki a sorozat első két részével gazdagodott. Az első rész már megnyert magának, a másodikat pedig nemsokára elkezdem olvasni.
    (1.) Moly, Értékelés
    (2.) Moly, Értékelés
  • A. M. Aranth: Cleadur - Dobszó a ködben:
    Első igazi recenziós példányom, tehát igazán nagy örömmel fogadtam. Az örömöm pedig csak még nagyobb lett, amikor elolvastam, ugyanis nagy kedvencemmé vállt. Értékelést szintén olvashattatok róla az utóbbi napokban, sőt! Tegnap elindult az oldal első nyereményjátéka is, ahol ti is hozzájuthattok az első részhez.
    Moly, Értékelés, Nyereményjáték
  • Samantha Shannon: Csontszüret:
    Érdemes időt, és pénzt szakítani erre a sorozatra, ugyanis szintén nagyon megszerettem. Az értékelésemben bővebben ki is fejtettem a véleményem. Ráadásul azért is érdemes elolvasni, hogy megtudd, hol juthatsz hozzá nagyon kedvező, 500 Ft-os áron!
    Moly, Értékelés
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések