The Social Media Book Tag


 Egy újabb Tag bejegyzéssel érkeztem, mégpedig a The Social Media Book Tag-el, amit szintén egy külföldi oldalon találtam. (Ide kattintva juthattok az oldalra.) A különböző közösségi oldalakhoz kell az általam eddig olvasott könyvek valamelyikét társítanom. (Kezdő könyvmolyként lássuk be, hogy nem sok lehetőségem van, de igyekszem a legtöbbet kihozni helyzetemből) Ha te is kedvet kaptál a kitöltéshez, akkor írd meg nekem kommentben, vagy oszd meg blogodon. Jó szórakozást!

  • Twitter - Your favourite shortest book.
    Még gimnáziumban olvastam el kötelező olvasmányként Wass Albert: Adjátok vissza a hegyeimet című könyvét, és akkor nagyon megtetszett nekem. Eléggé elhalványult már az emlékezetemben, így itt lenne az ideje újból elővenni, és akár többet is olvasni az írótól. Ennél rövidebb olvasmányom nem hiszem, hogy lett volna az utóbbi időben.
  • Facebook - A book everybody pressured you into reading.
    Ez minden bizonnyal Veronica Roth: A beavatott-ja volt, mindenhonnan csak az ajánlásokat olvastam, MINDENKI ezt olvasta. Értékelésemben is írtam arról, hogy a csapból is ez folyt.
  • Tumblr - A book you read before it was cool.
    Az első komolyabb könyvvásárlásaim Dan Brown-hoz kapcsolódnak. Hihetetlen mód szerettem (még most is!) a könyveit, főként Robert Langdon történeteit. Az Inferno-t nem sokkal megjelenés után vettem meg, és imádtam, mint az összes többit is. Terveim között van újraolvasni, és külön bejegyzések keretében írni róluk.
  • Instagram - A book that was so beautiful you had to instagram it.
    Általában az összes könyvemet imádom, így mindegyikről készítek képet instagramra. Igaz, hogy még nem jelent meg magyarul James Dashner: Halálkúrája, de már most imádom a borítóját! Valószínűleg ez lesz a könyvespolcom (egyik) legszebb darabja. Siess megjelenés!!!
  • Youtube - A book you wish would be turned into movie.
    Mivel Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis nagy kedvencem lett, így mindenképpen az ebből készült filmet nézném meg. Eseménydús és izgalmas volt. No meg, mivel ez egy második rész, így az elsőből is filmet kellene csinálni. Értékelésemet itt olvashatjátok. (Ez az értékelésem a legolvasottabb.)
  • Goodreads - A book you recommend to everyone.
    Ezen nem kellett sokat gondolkodnom. Juhász István: Menekülés a Földről című könyvét ajánlanám legfőképpen mindenkinek. És miért? Mert sokkal nagyobb felhajtást érdemelne a könyves berkekben. De az értékelésemben is olvashatjátok miként viszonyulok a könyvhöz.
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések