Áprilisi Book Haul


 Sziasztok! Bár már a Könyvfesztiválról szóló bejegyzésemben már beszámoltam a legtöbb beszerzésemről, azért a megszokott sorozatot nem szeretném megszakítani, így még egy plusz bejegyzés keretében összegzem április hónapi beszerzéseimet. Íme az eddigi legnagyobb, legeredményesebb hónapom termései:
  • James Dashner: Halálkúra:
    Ez volt számomra minden idők legeslegjobban várt könyve, mikor elérhetővé vált az előrendelés, már le is foglaltam magamnak egy példányt. Mikor megkaptam az értesítőt, hogy megérkezett, leírhatatlan öröm fogott el. Kézhezvételi napon egyből el is olvastam, és már értékelést is írtam róla. (Plusz a rendelésemhez hozzávágtam a következő könyvet, hogy a postaköltség jobban megérje.)
    Moly, Értékelés
  • Veronica Roth: A hűséges:
    Az első két részt már beszereztem és ki is olvastam őket, így nem volt kérdés, hogy megrendelem. A trilógia nem aratott nálam elsöprő sikert, de belátom, hogy kár lett volna kihagyni. Értékeléssel hamarosan érkezem, ugyanis már kiolvastam.
    Moly, Értékelés
  • A. M. Aranth: Cleadur - Dobszó a ködben:
    Kérdezhetnétek, hogy már megint mit keres itt a haulban ez a könyv, ugyanis az előző hónapiban is szerepelt már. Na, de aki igazán követi a blogot az tudhatja, hogy ez nem saját részre vásárolt, hanem a nyereményjátékra hoztam nektek.
    Moly, Értékelés
  • A. M. Aranth: Acorenu - Kiválasztva:
    Az első részt is imádtam már, így a Könyvfesztiválon beszereztem a nemrégiben megjelent második részt is. Már túl vagyok a könyv felén, és azt kell mondanom, ez még fantasztikusabb mint az első rész volt. Nem mellesleg pedig ennek a könyvnek van a legszebb borítója az eddigi könyveim közül.
    Moly, Értékelés
  • A. M. Aranth: A Liliom kora:
    Mivel rettentő jó fej az író, és kíváncsi voltam, miként mutat be egy másik történetet, valamint eddig nem sikerült kisregényt olvasnom, így került ide ez a könyv is. Alig várom, hogy olvashassam!
    Moly, Értékelés
  • Holden Rose: A harmadik:
    A Könyvfesztes bejegyzésben kifejtettem, hogy alapvetően húgom figyelt fel a könyvre, és mivel az író volt olyan kedves, hogy ismertesse számára a könyvet, így ez is hozzácsapódott a fesztiválos könyveinkhez. Ennek ellenére én is nagyon szívesen, és nagy kíváncsisággal fogom olvasni a könyvet.
    Moly, Értékelés
  • J. R. Johansson: Álmatlanság:
    Ez a könyv egy nagyon gyors döntés, és a Főnix Könyvműhely akciójának köszönhetően szerepel a listán. És van hozzá nagyon menő könyvjelzőm is! Még a Blogturné Klub blogjain találkoztam először a történettel, úgyhogy azért ismertem az alapsztorit.
    Moly, Értékelés
  • Ann Aguirre: Menedék:
    Könyvmolyok és disztópia rajongók számára alapműnek számít, nagyon sokan ismerik, olvassák, de eddig nekem még nem sikerült beszereznem. (Pedig az 1500 Ft-os akciókor nagy volt a kísértés) És milyen jó, hogy vártam, mert a feszten 1000 Ft-ért szereztem be. Bár kinézetre egy fokkal jobbra számítottam (színek miatt lettem egy picit csalódott) de a történetre továbbra is kíváncsi vagyok.
    Moly, Értékelés
  • Josh Malerman: Madarak a dobozban:
    Szerintem ezt sem kell különösebben magyaráznom. Biztos voltam benne, hogy megfogom venni. Nagyon szép borítót kreált a Fumax kiadó, és a történet is nagyon izgalmasan hangzik. Biztos vagyok benne, hogy pozitív élmény lesz olvasni.
    Moly, Értékelés
  • Mesekönyvek
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések