Könyvjelzők birodalma #1


 Talán a cím is elárulhatta, terveim szerint egy újabb bejegyzés sorozattal bővül az oldal "kínálata". Mégpedig olyan bejegyzésekkel, ahol időről-időre különböző ötletes, kreatív könyvjelzőket mutatok be, akár olyanokat, amiket ti magatok is elkészíthettek, vagy olyanokat, amit különböző üzletekből, webshop-okból be is szerezhettek. Ebben az első bejegyzésemben a sorozat elindításában inspiráló oldal bejegyzését hoztam el nektek lefordítva. A napokban bizonyára többen is találkoztatok már az adott bejegyzéssel, de nem mehetek el mellette úgy, hogy ne számolnék be róla én is. Fontos kihangsúlyoznom még egyszer, az alább található írás a Boredpanda nevezetű blogon található írás fordítása, a képek pedig a MyBookmark webshopjából származnak. (Első ilyesféle próbálkozásom, igyekeztem minél inkább magyarosítani a lényeget.)

Képzeld el, mennyire szórakoztató lenne úgy olvasni a kedvenc könyvedet, ha maga a könyv úgy nézne ki, mintha a karakterek, szereplők azért küzdenének, hogy kiszabaduljanak a való életbe. Pontosan ezt a hatást sikerült elérnie Olena Mysnyk kreatív könyvjelzőivel, hogy úgy tűnjön, mintha valakit (vagy valamit) foglyul ejtettek az oldalak, és csak a kilógó lábuk mutatják meg, merre találhatóak a könyvben. Mysnyk, akinek székhelye Kijev, egy MyBookmark nevezetű internetes boltot vezet, ahol megtekintheted a további munkáit is.

Engem nagyon lenyűgözött az összes munkája, leginkább a mezítlábas ötletek fogtak meg, azok közül is az első képen látható Hobbit-os a kedvencem. Végül pedig Olena bemutatkozásával, valamint néhány könyvjelzőjének képével zárnám a bejegyzést.

SZERETÜNK nem mindennapi dolgokat készíteni!
Mióta csak ismerem magamat, mindig szerettem nem megszokott dolgokat készíteni, kísérletezni, kitalálni újdonságokat, és természetesen lenyűgözni az embereket. Van egy mesterfokozatú építész diplomám, de rájöttem, hogy inkább a tárgyak tervezése áll hozzám közelebb. 
Ez az én kis hozzájárulásom, hogy a világ boldogsággal és örömmel gazdagodjon.




Üdvözlettel: Uszáma.

2 Megjegyzések

  1. Ezek nagyon jók! Jó párat elfogadnék közülük, de azért a Hobbitos a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így vagyok velük. :D Sőt, már készül a sorozat következő része, és úgy érzem elhatalmasodik felettem a "könyvjelzőláz".

      Törlés