Könyvjelzők birodalma #2


 A 'Könyvjelzők birodalma' első része olyan nagy sikert ért el, amire abszolút nem számítottam. Ezért úgy gondoltam, biztosan örülnétek, ha még a héten összeállítanám a következő részt is. Ezúttal nem egy könyvjelzőfajtára specializálódva, hanem egy könyves témát kiemelve készítettem az összeállítást. Nem nehéz kitalálni, hogy most a Harry Potter világába elkalauzoló könyvjelzők közül a szerintem legötletesebbeket, legkreatívabbakat fogom bemutatni. A Harry Potter sorozat, és annak világa mára már alapműnek számító klasszikussá vállt, így természetes, hogy a piacon mindenféle tekintetben elérhetővé vállt a relikviák gyűjtőinek is. A kínálatra tekintve mára már nincs olyan tárgy, ami nem készült volna a könyv ihletése alapján. És most minden alatt tényleg MINDENT értek... a keresgélés közben párnáktól kezdve, ékszereket, varázspálcákat, de még női fehérneműket is találtam, és még nagyon sokáig folytathatnám a felsorolást.

 Ez a sokszínűség a könyvjelzőkre is elmondható, hiszen mint a képeken is látható rengeteg fajta könyvjelző került felsorakoztatásra, de az összeset lehetetlen lenne egy bejegyzésben összegyűjteni, de bárki nyugodtan utánakereshet további lehetőségek után. Szerintem fölösleges lenne felsorolni, hogy melyik miért fogott meg, és egyáltalán miből, hogyan készült, a képekre kattintva eljuthattok a készítők oldalára, ahonnan akár meg is rendelhetitek a nektek tetsző alkotásokat. A kedvencem a felső gemkapcsos megoldás, amit az ügyesek el is készíthetnek maguknak. Végül pedig tekintsétek meg az összeállítást:


Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések