Júniusi Book Haul



 Csak úgy röpül az idő, már június hónapot zárjuk, így ideje összegezni az ebben a hónapban szerzett könyveket. A legtöbbel már találkozhattatok a könyvheti beszámolómban, de azóta valahogy hozzákeveredett még pár db. Az eddigi hónapösszesítések közül ez a legdurvább, összesen 15 db könyvvel gazdagodtam. (A képről lemaradt a Titkos kert színező, valamint egy e-könyv, de a felsorolásban már szerepelni fognak.) Az elkövetkezendő hónapokban most már ideje lesz visszafognom magam, mert már nem győzőm olvasni a sok-sok összegyűjtött könyvet. (Az pedig más kérdés, hogy mennyire fogom ezt a fogadalmam betartani.) A következőkben a magyarázkodásaimat olvashatjátok:

  • Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek (dedikált):
    Nagyon szeretem a kiadót, eddig csak jókat olvastam tőlük, így nem volt kérdés, hogy az új megjelenésüket is beszerzem. Olyan könyvet sem olvastam még, amiben több író történetét is megtalálom, sőt... továbbmegyek steampunkot sem olvastam azelőtt. Időközben már túl vagyok szintén a kiadónál megjelent A. M. Aranth: A Liliom Korán, és nagyon-nagyon tetszett, úgyhogy már nagyon kíváncsi vagyok ezekre a történetekre is. A kötetért nagy köszönet a kiadónak!
    Moly, Értékelés.
  • Szilágyi Zoltán: Acélgólem (dedikált):Egy újabb steampunk regény, amivel bár eredetileg nem számoltam (csak szemezgettem vele interneten keresztül), de ha már az előző antológiát megkaptam ajándékba, így muszáj volt elhoznom, ha már az írója is ott volt. Erre is nagyon kíváncsi vagyok, és hamarosan érkezik a folytatás is, így mindenképpen igyekeznem kell az elolvasásával.
    Moly, Értékelés.
  • Neal Shusterman: Unwind - Bontásra ítélve:
    Az egyik legjobban várt könyvheti megjelenés, és nem kellett csalódnom a könyvben. Nagyon eredeti történet, szerethető karakterekkel, érdekes világgal. Már értékelést is olvashattatok, valamint egy interjút is lefordítottam az írójával.
    Moly, Értékelés.
  • Sarah J. Maas: Throne of Glass - Üvegtrón:
    Annyi helyről hallottam már róla, és a legtöbben ódákat zengnek róla, hogy muszáj volt nekem is beszereznem. A borítóját pedig egyszerűen imádom, instagrammon is előszeretettel fotózzák a könyves bloggerek/vloggerek, így még nagyobb volt a kísértés.
    Moly, Értékelés.
  • Johanna Basford: Titkos kert:
    Eredetileg húgom ajándéka a könyvhéten való kíséréséért, de az egész család előszeretettel színezi már. Hihetetlen módon ki tud kapcsolni, ahogy elveszel a részletekben, szép munkák vannak benne. Ha van igény rá, akkor hozok egy kis kedvcsináló bejegyzést erről is.
    Moly, Értékelés.
  • Helene Wecker: A gólem és a dzsinn:
    Mindenképpen szerettem volna olyan könyveket választani, amik eltérnek az eddigiektől. Első "látásra" ez abszolút új lesz számomra, remélem élményben is nyújt legalább annyit a történet, mint amilyen fantasztikusan kinéz a könyv, nagyon elegáns.
    Moly, Értékelés.
  • Brian Staveley: A császár pengéi:
    Ezt a könyvet szintén a GABO kiadótól szereztem (bár egyáltalán nem tudatosan, de eddig tőlük szerepel a legtöbb könyv a polcomon). Erre a keménykötésű borítóra is vonatkozik, mint A gólem is a dzsinn esetében, a lenyűgöző jelző. Kíváncsiságom itt sem kisebb.
    Moly, Értékelés.
  • Moskát Anita: Horgonyhely (dedikált):
    Ez a könyv egyszerűen fantasztikus. Jelenleg olvasom, és annyira jól kidolgozott, szép nyelvezetű, izgalmas történet, hogy már a negyedénél imádom. Aki eddig azt gondolta, hogy a magyar írók nem tudnak jól írni, azoknak már sokadjára üzenném, hogy csak jó helyen kell őket keresni, és megmerem kockáztatni, hogy a világ összes írói közül ők a legjobbak.
    Moly, Értékelés.
  • John Green: Papírvárosok:
    Tekla nyereményjátéka során lettem gazdagabb ezzel a John Green regénnyel. Már régóta szemezgetek az író könyveivel, de eddig valahogy mindig más szerepelt előrébb a listámon. Örülök, hogy így viszont sikerült hozzájutnom, és nagyon köszönöm Teklának!
    Moly, Értékelés.
  • John Green: Csillagainkban a hiba:
    Ezt a könyvet az eddigiektől eltérően nem a Könyvhéten vettem, hanem rendeltem, mivel már sokadjára jött velem szembe a tv-ben a film, így muszáj voltam megnézni. Nagyon tetszett a története, így nagyon érdekel, hogy könyvben mennyivel nyújt többet.
    Moly, Értékelés.
  • Alexandra Bracken: Sötét elmék:
    Könyvmolyságom elején került fel kívánságlistámra a könyv, így a Maxim kiadó 1+1 akcióját kihasználva már csak az olvasásomra vár.
    Moly, Értékelés.
  • David Levithan: Nap nap után:
    Sokkal többet kaptam ettől a történettől, mint amire számítottam. Az állandóan más személyekben felbukkanó 'A' története annyira sokrétű, és olyan sok fontos témát boncolgat, hogy nem mehet el mellette az ember úgy, hogy ne említené meg a könyv nagyszerűségét. A BTK rendhagyó blogturnéjában már szombaton olvashatjátok az értékelésem.
    Moly, Értékelés.
  • Csátvák Soma: Lélekcsapda:
    A könyv írója keresett meg, hogy ha lenne kedvem, akkor olvassam el a könyvét. A fülszöveget olvasva mindenképpen izgalmas, érdeklődési körömnek megfelelő történetről lehet szó, így nagyon köszönöm, hogy megkeresett ezzel az ajánlattal.
    Moly, Értékelés.
  • Becca Prior: A tanítvány:
    A BTK turnéján ejtek szót erről a könyvről, ami szintén különleges témát boncolgat, ugyanis ez egy melegregény. Mindenképpen nagy kíváncsisággal tekintek a könyv felé, és, hogy heteroként milyen hatást vált majd ki nálam. Eddig még egyszer sem olvastam ilyen témában könyvet, így ebben a tekintetben ez is újdonság lesz. Köszönet érte a Newkids kiadónak, és Lexának a közreműködésért.
    Moly, Értékelés.
  • Andy Weir: A marsi:
    A Csillagainkban a hibával rendeltem párban őket, nem szeretem ha egy könyv magányosan utazik felém... :D Egyébként szerintem már mindenki találkozott a könyvvel, szintén ódákat zengnek róla, a témája is izgalmas, ennél pedig nem hiszem, hogy több magyarázat kellene.
    Moly, Értékelés.
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések