Könyvjelzők birodalma #3

Forrás | Letöltés
 Az előző két 'Könyvjelzők birodalma' részben olyan könyvjelzőket hoztam nektek, amik bár nagyon gyönyörűek és ötletesek, legtöbb esetben azonban horribilis összegeket kérnek el egy-egy darabért. Ezért most arra gondoltam, hogy összegyűjtök néhány, bárki számára "ingyenesen" elérhető, letölthető könyvjelzőt, amit kinyomtatva bárki használhat. Ehhez ugyebár szükséged lesz egy működőképes nyomtatóra, patronra, valamint egy vastagabb papírra, kartonra. Az összegyűjtött képek alatt megtaláljátok a forrást, valamint a letöltő linket, ahonnan mindenféle keresgélés nélkül letölthetitek a mintákat. Az írásom alatt látható állatos, teljesen személyre szabható könyvjelzőket itt találtam, és az alábbi linkre kattintva szerkeszthető, nyomtatható.



Forrás | Letöltés
Forrás | Letöltés
Forrás | Letöltés
Forrás | Letöltés
Üdvözlettel: Uszáma.

2 Megjegyzések

  1. A baglyos igazán gyönyörű! Köszi a posztot és a linkeket! :)
    (Rafflecopterben Antal Regina)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, én is gyűjtő lettem, már 6. éve...bár kreatívkodni még nem próbáltam.

    VálaszTörlés