Augusztusi Book Haul


 A hónapok csak robognak, 2 év kihagyás után megkezdtem egyetemi tanulmányaim, ami egy nehéz menet lesz, viszont reméljük a legjobbakat, a cél már megvan, s talán ez a lényeg. Emellett egyelőre kicsit nehéz összeegyeztetnem a sulis életet, a bloggal, de ahogy haladunk előre, egyre jobban belejövök majd, hétvégente pedig igyekszem majd ütemezni a bejegyzéseket. Ezért valószínűleg a kétnapi bejegyzésfolyamot kicsit hanyagolni fogom, de igyekszem a tőlem telhető legtöbbet kihozni a helyzetből. És akkor visszakanyarodva a témához, összegyűjtöttem nektek, a nyár utolsó hónapjának beszerzéseit, plusz hozzátettem az előző hónap végéből lecsalt néhány könyvet is. Az olvasásaim és beszerzéseim aránya kicsit kezd elkeseríteni, de most már próbálok majd erre is odafigyelni. Íme a beszerzések:
  
  • Daryl Gregory: Afterparty
    A Könyvhéten sikerült Afterparty-s könyvjelzőt szereznem, de sajnos magára a könyvre már nem volt keretem, de így utólag a Blogturné Klubnak köszönhetően sikerült egy példányt megszereznem. Kíváncsi leszek, hogy mit fog "kerekíteni" az író a nanodrogos témából.
    Moly, Értékelés
  • Ramez Naam: Nexus
    Három másik Ad Astrás könyvvel együtt kaptam meg a kiadótól, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok nekik, az Afterparty-hoz hasonlóan szintén nanodrogos témára épül, így legalább kapásból kettő írás alapján nyújtanak rálátást számomra a témával kapcsolatban.
    Moly, Értékelés
  • SF-antológia: 2045 - Harminc év múlva
    Már olvashattatok is róla a blogon, nagyon érdekes irományok voltak benne, jövőképek szempontjából elég nagy képet kapunk hazai íróink fantáziájából.
    Moly, Értékelés
  
  • SF-antológia: Falak mögött a világ
    Egy újabb sci-fi novellagyűjtemény, ami szintén olvasásra vár, de a 2045 alapján biztos vagyok benne, hogy ismét fantasztikus történetekkel, élményekkel gazdagodhatok.
    Moly, Értékelés
  • Charles Stross: Pokoli archívum, A Betontehén-akcióMost már se ti, se én nem fogunk hiányt szenvedni a sci-fikből, szintén Ad Astrás könyv.
    Moly, Értékelés
  • Zenit-sorozat
    Az Alexandra nagy nyári könyves akciójában szereztem meg a sorozatot 200 Ft/db áron, és ez volt a legnagyobb motiváló erő a vásárlásukban. Ettől függetlenül kíváncsiságom nem kisebb, mint a többi beszerzett könyvnél.
    Moly 1, Moly 2, Moly 3, Moly 4, Értékelés
  
  • Wass Albert: Kard és kasza 1.
    Wass Alberttel gimnáziumban sikerült leginkább "megismerkednem", az akkor olvasott 'Adjátok vissza hegyeimet' nagy meglepetésemre tetszett, annak tükrében pedig mindenképpen rendhagyó, hogy a kötelezőkkel mondhatni nem túl jó viszonyt ápoltam. Meglátjuk, hogy miként folytatódik "kapcsolatunk".
    Moly, Értékelés
  • Dampyr képregények
    Kisebb koromban előszeretettel olvastam különböző magazinok képregény témákra épülő oldalait, aztán az idő előrehaladtával valahogy kiestek az érdeklődésemből, úgyhogy ideje visszatérnem, ilyen kedvező áron meg aztán pláne megérte. ("Szörnyű" ez a sok akció...)
    Moly 1, Moly 2, Moly 3, Értékelés
  • Lauren DeStefano: Hervadás
    Szintén Alexandra akció, viszont már korábban is kinéztem magamnak a könyvet, folytatás hírének híjján viszont nem mertem belevágni. Az akciónak, plusz valamiféle magyar folytatás megjelenésének hírével viszont bátran vágok bele.
    Moly, Értékelés
  
  • Benyák Zoltán: Csavargók dala, Az idő bolondjai
    Mivel már több antológiában is olvastam Benyák Zoltántól, és nagyon tetszettek az eddig olvasottak, kíváncsi voltam, hogy nagyobb terjedelemben miként tud kibontani egy-egy témát, így a kiadó megkeresésére megszereztem kapásból két regényét is. A Csavargók dalát már volt szerencsém olvasni, és hihetetlen nagy élményben volt részem, hamarosan érkezem is az értékeléssel, Az idő bolondjait pedig már alig várom.
    Moly 1, Moly 2, Értékelés
  • Jodi Picoult: A nővérem húga
    Az Athenaeum kiadó jóvoltából olvashattam a könyvet, hihetetlenül nagy hatással volt rám a történet. Úgy gondolom, hogy az értékelésemben elég átható képet sikerült felvázolnom a véleményemmel kapcsolatban. Mindenesetre Jodi Picoult nevével ellátott könyveket (bár még csak ezt az egyet olvastam) jó szívvel merem ajánlani.
    Moly, Értékelés
Üdvözlettel: Uszáma

0 Megjegyzések