Télzáró, olvasatlan könyvek, book haul


 Minden évszak végén egy külön bejegyzésben összegzem az előző hónapokban történt eseményeket. Összefoglalom miket is olvastam, mik voltak a blog életében a fontosabb változások/újdonságok, érdekes statisztikai adatok, milyen számomra sokat jelentő dolgok történtek, mennyi könyv maradt olvasatlanul a következő időszakra, valamint terveimet is megpróbálom felvázolni, vagyis zárom az előző három hónapot.

 Mivel az őszi zárás konkrétan teljes mértékben kimaradt, a havi book haulokról nem is beszélve, így mindenképpen szerettem volna egy téli összefoglalót, hiszen ezt a "sorozatot" továbbra is szeretném folytatni. A blog életében mondhatni egy elég vegyes időszakot zárunk, amelyre nem is vagyok túl büszke, hiszen annak ellenére, hogy mennyire lelkesen jöttetek, én galád módon nagyon csekély bejegyzéssel láttalak el titeket, amin mindenképpen szeretnék változtatni. Remélem sikerrel járok majd, és minden tervemet meg tudom valósítani.

 A bejegyzések hiánya, valamint az olvasás hiánya első sorban az egyetem miatt alakulhatott ki, túl vagyok az első vizsgaidőszakomon, próbálom a tőlem telhető maximumot kihozni magamból. Emellett a Prológus megalakulása után a vele járó munka is eléggé lefoglalt, így jó néhány munkám csak azon a platformon jelent meg, az utóbbi időben egy kis átszervezés is folyik a háttérben, így hamarosan újra aktívan beindul a csapat. Érdemes lesz figyelni.
 Amit viszont rettentően sajnálok, hogy ezáltal a blog első születésnapjáról is "lemaradtunk", ugyanis decemberben volt 1 éve, hogy elkezdtem nektek lepötyögni a véleményeimet. Akkor még mit sem sejtve arról, hogy mennyi örömöt, és mennyi fantasztikus barátot tartogathat számomra a könyves blogolás. Nagyon bízom benne, hogy még nagyon sok ideig részese lehetek ennek a körnek, és további jó élményeket tudunk szerezni együtt az olvasókkal, barátokkal. Alapvetően azért blogolok, mert imádom, ellenben az is nagyon sokat jelent nekem, hogy igényt is tartotok arra, hogy írjak nektek. Nélkületek nem lett volna olyan ez a már több mint 1 év, mint amilyen volt. Nagyon köszönöm nektek!

 Ha már télzáró, akkor nézzünk pár adatot: a 3 hónap alatt összesen 5 könyvet olvastam el, ami eléggé meglepett annak ellenére is, hogy tisztában voltam vele, hogy nem vittem túlzásba. Úgy látszik, hogy ez az 5-ös szám nagyon meghatározó volt, ugyanis ez idő alatt posztolt bejegyzések száma is ennyi volt, a temérdek vázlatként mentett bejegyzéskezdemények mellett. Ezek közül a Star Wars-os könyvjelző gyűjteményt szerettétek legjobban, a TOP 5 kedvenc mellett. Értékelések közül Az idő bolondjait kerestétek legtöbben.
 A nagy kimaradások ellenére facebookon is özönlöttek a követők, és már túl is léptük az 1000 likeot, aminek szintén nagyon örülök, fontos a visszajelzésetek. Ha már visszajelzésről beszélünk, meg kell említenem, hogy mennyire nagy örömmel tölt el, ha valamilyen formában írtok nekem, akár az oldallal kapcsolatban, akár könyvekkel, vagy esetleg tanácskérés szempontjából kerestek meg. Szintén köszönöm, hogy ennyire adtok a véleményemre!

 A felső képen látható könyvek az utóbbi fél évben szerzett könyveket illusztrálja, ami elosztva nem is tűnik olyan vészesnek. A Könyvmolyképzős könyveket a karácsonyi szeretetcsomagos akció keretében szereztem be két adagban. (A Spells és a Vaskirálynő volt a meglepetés könyv.) Az illusztrált Harry Pottert még a megjelenéskor vettem át, itt lesz már az ideje, hogy elolvassam a sorozatot, hiszen bár nagyon nagy rajongója vagyok a filmeknek, még sajnos nem olvastam a különböző részeket. Az Athenaeumos könyvekről, egy kivétellel már olvashattok véleményt a blogon, és azt kell, hogy mondjam, egyikben sem kellett akkorát csalódnom, köszönöm a felajánlott könyveket! A Star Wars könyvet egy nagyobb akciónak köszönhetően szereztem be, miután megnéztem a legújabb részt a moziban. A Briliánsok szintúgy egy leértékelés miatt került hozzám. A 13 és 1/2-et ajándékba kaptam, A gonosz új arcát és a Halálparancsot a kiadóktól, A téboly kertjét, és az Orion Legenda - A fény ereje című könyvet pedig az írónők által meghirdetett nyereményjátékok által. Nagyon sok érdekes könyvet sikerült megszereznem tehát, alig várom, hogy olvashassam őket.  (Moly szerint a tél végére 49 olvasatlan könyvem maradt.) A márciusi book hault már a rend szerinti külön bejegyzésben, részletesebben is kifejtem majd.

 A jövőre nézve rengeteg tervem van, amiket remélhetőleg sikerül is kiviteleznem. Első sorban arra törekszem, hogy az elolvasott könyveimről hozzam nektek az értékeléseim, és újra magamra találjak a blog tekintetében. A nagyobb mérföldköveket megünnepelve már több ajándékkal is készültem nektek, úgyhogy hamarosan több fronton is találkozhattok különböző játékokkal, ahol egyéb meglepetések mellett olvasnivalót is nyerhettek. Remélem sikerült felkeltenem az érdeklődést, érdemes lesz figyelni.
 Mit gondoltok, kellene még valamin változtatnom? Lenne bármilyen javaslatotok, meglátásotok? Szeretnétek, ha írnék valamiről, ami érdekel titeket? Esetleg tanácsot szeretnétek kérni? Írjatok nekem bátran!

Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések