Ezt az 5 dolgot szeretem legjobban a BASC dobozaiban - Magic & Diviners


 Bár már május hónapban járunk, én most jutottam el odáig, hogy részletesebben is kivesézzem a Book a Sloth Club áprilisi angol dobozát, mely a Magic & Diviners témakörre épült. Eddig magyar dobozokat kaptam, ez volt az első angol, de azt kell, hogy mondjam, teljes mértékben le vagyok nyűgözve. Bár már elég sok helyen találkozhattatok a doboz tartalmával (többek között a Prológus youtube csatornáján is unboxingolt Mancs), így egy kicsit más formában gondoltam megosztani veletek a véleményem. Mivel már több hónapja vagyok részese a dobozok fejlődésének, így összeszedtem azt az 5 dolgot, ami miatt legjobban szeretek a BASC meglepetéseinek tapasztalója lenni. Tehát a továbbiakban erről, valamint az áprilisi dobozról alkotott véleményemről olvashattok, bár úgy gondolom, hogy a képek magukért beszélnek.


1) Aprólékos kidolgozottság

 Úgy tapasztalom, hogy a dobozokban található minden elemnél sikerült megtalálni azt a stílust, amit egységesen alkalmazva, a vásárlók már jogosan várhatnak el a jövőben. Legyen az a tematika kártyája, vagy a termékeken lévő csomagolás, díszítés, nem jut más eszembe róla, minthogy egy abszolút minőségi összeállításnak vagyok a tapasztalója. Az áprilisi dobozban sincs ez másképp, egyetlen olyan elemet sem tudnék mondani, amit fölöslegesnek tartanék, ne lenne a tematikához illeszkedő, vagy külsejében, milyenségében a silány szó jutna eszembe. További örömforrást szokott nálam okozni, amennyiben egy tárgyon az új, esztétikus lajhár logót vélem felfedezni, mint ahogyan most a könyv alakú szappan hátulján is.


2) Tematika hangsúlyossága

 Mivel minden hónapban speciel csak a téma alapján tudhatnak bármit is a vásárlók a dobozról képzelni, így fontosnak tartom, hogy ezek olyanok legyenek, melyekben mindenki meg tudja találni, mindazt amire vágyik, miközben egyáltalán nem tűnik könnyű feladatnak a könyv kiválasztásán túl, hogy a meglepetések is ehhez kapcsolódjanak. Eddig egyetlen olyan dobozukkal sem találkoztam, ami ne lett volna tudatosan összeállítva. Ebben a hónapban érzem azt, hogy ezt a lehető legjobbra sikerült kibontakoztatni, egyszerűen lenyűgözött az alábbi összeállítás.


3) Minőségi ajándékok

 Azon túl, hogy illeszkedjen a tematikához minden elem, kardinális kérdés számomra, hogy szimpla tölteléktárgyakkal, vagy hasznos, minőségében is megfelelő ajándékokkal találkozhatunk-e benne. Elmondható, hogy a magyar piacon lévő könyves dobozosok közül a BASC csapata figyel legjobban a vásárlók kívánságaira, így ahhoz mérten változtatva válogatják össze az elemeket. Elgondolkodtam rajta, hogy a Magic & Diviners dobozból mely ajándékokat emelném ki leginkább, de odáig jutottam, hogy a fenti képen látható összes tárgyat elkezdhetném felsorolni, ugyanis mindegyik telitalálat valamiért számomra. Ennek legfőbb oka valóban abban rejlik, hogy hasznos, használható meglepetések tömkelege rejlett benne. Őszintén, ti tudnátok kedvencet választani?


4) Friss megjelenések

 Nagy félelmem volt annak idején, mikor még csak friss kezdeményezés volt ez a meglepetésdoboz, hogy majd az első pár hónap után a könyvekkel elmennek majd abba az irányba, hogy olyanokkal is találkozunk, amit nem feltétlen szeretnénk látni, süllyesztőből elővarázsolt kötetekre asszociálva. Olyannyira sikerült ezt a félelmemet lerombolni, hogy minden egyes hónapban a lehető legfrissebb könyvmegjelenésekkel találkozhattunk, legyen az angol, vagy magyar tekintetben. A Children of Blood and Bone esetében sincs ez másképp, aminek köszönhetően egy újabb borítószerelmet avathattam. Én már ennyivel a rajongója lettem, kíváncsi vagyok, hogy olvasás után milyen véleménnyel leszek róla.


5) Havi megújulás

 Újabb nagy kérdés, hogy lehet-e fokozni az előző hónapok sikereit, és újabb ötletes összeállításokkal kedveskedni a vásárlóknak? Már kezdem kicsit érdekesen érezni magam, mikor felteszik a kérdést, hogy melyik doboz volt eddig a kedvencem, mert minden egyes újabb doboz megjelenését követően változik a válaszom. Tehát az imént feltett kérdésre egyértelmű válasz adható: IGEN! De még mennyire. Szerintem a BASC ebben verhetetlen lesz a továbbiakban is, úgy érzem most már, hogy a végtelenig tudják majd fokozni, hiszen az előzőekben nem gondoltam volna ezt a fokú folyamatos fejlődést. Szokták mondani, hogy a jó, még jobb, legjobb után már nincs tovább, de mégis! Én tűkön ülve várom ezt a szép ívet, amit folyamatosan diktál a csapat.


 Igazából még nagyon sokáig gyűjthetném, hogy miért is gondolom ennyire fantasztikusnak a BASC dobozait, legfőképpen az áprilisit. Egy biztos: a továbbiakban is szorgosan figyelemmel fogom követni, hogy mit is rejtenek ezek a lajháros dobozok. Továbbra is él az akció, miszerint a PROLOGUS20 kuponkódot felhasználva első vásárlóként, a második doboz árából 20% kedvezményre vagytok jogosultak a BASC webshopjában, amit lássunk be, hogy nem is kis kedvezmény. Kommentben írjátok meg, hogy ti mit szerettek a legjobban a kedvenc lajhárunk meglepetéseiben! :)

JÚNIUSI TÉMÁK

Magyar YA (fantasy): Álomvilágok

Angol YA (fantasy): Reckless royals


Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések