Könyvheti book haul


 Idén is kilátogattam a Könyvhétre, ahol amellett, hogy több könyvemet is dedikáltattam, természetesen nem tudtam eljönni néhány újdonság nélkül. Szám szerint 6 kötettel gazdagodtam, melyből 4-et hoztam el én, 2 pedig postán érkezett haza. Az elkövetkezendő időszak ilyesformán bőven be van táblázva olvasnivalók terén, de alig várom már, hogy a vizsgákat letudva belevethessem magam az önfeledt olvasásba. Persze, a tételek helyett is szívesebben választom némelyik könyvet, de azért lássuk be, hogy előbbiek nélkül lenne teljes a történet.

 A beszerzések témájukat tekintve nem annyira heterogén, hiszen a legtöbb sci-fi-hez köthető, de mostanában amúgy is ebben az irányban szeretek mozgolódni, szóval alig várom, hogy ezeket a világokat is felfedezhessem. Köztük a Főnix Könyvműhely három újdonsága: a Korcsok R. J. Hendon-tól, amire talán a leginkább kíváncsi vagyok az összes közül, Az ​Enceladus-krízis, ami a Daedalus-trilógia 2. része, és a Rés ​a valóság szürke szövetén sf-antológia. Imádom, hogy a kiadó az utóbbi időben ennyire odafigyel a minőségre a könyvek külsejét tekintve is, mostanában mindig szerelembe esek a megjelenéseikkel kapcsolatban.




 A BASC és Fumax szerelemgyereke is velem jött haza, ugyanis Johnnal egyből előrendeltük az Egy ​kegyetlen dal magyar megjelenése kapcsán létrehozott meglepetésdobozt, így nyilván a könyv is új polclakóként szerepel a gyűjteményemben. Victoria Schwabbal kapcsolatban nincsenek kétségeim, biztos vagyok benne, hogy imádni fogom ezt a történetét is. Mint ahogyan a dobozt is imádtam, de arról majd egy másik bejegyzés kapcsán bővebben is értekezni fogok.


 Végül, de nem utolsó sorban ott van a két postán érkező könyv is. Az egyik a Főzz! Infografikai szakácskönyv, ami kilóra megvett magának. Rég találkoztam ennyire minőségin és szépen, ötletesen kidolgozott szakácskönyvvel. Alig várom, hogy alkossak belőle a rengeteg ötlet közül. Ígérem, titeket sem hagylak ki az alkotásból. Az utolsó könyv pedig Walter Tevis: Sokszavú ​poszátája, egy disztópia, teljesen hű maradva önmagamhoz. Hogy tud-e újat mutatni, még kiderül, mindenesetre lelkesen várom ezt is.



 Dedikálások szempontjából elkaptam Szilágyi Zoltánt, akinek Acélgólem trilógiáját nem is olyan régen fejeztem be, és egyszerűen lenyűgözve érzem magam, hogy lehet ennyire összetett és fejlődni tudó egy kezdetekben is jó sztori. Az újonnan szerzett köteteket sem hagytam aláírás nélkül, így a fentebb említett antológiát is dedikáltattam, valamint R. J. Hendont is elkaptam egy firkantásra. Nemrég vásároltam meg Veres Attila könyvét, amit már nagyon régóta szeretnék magaménak tudni, így nála is sorban álltunk. Rácz-Stefán Tibor sem maradhatott ki a korábban olvasott Mikrofonpróba kapcsán. Senki sem mondhatja, hogy kisajátítom magamnak az aláírásokat, hiszen Gabriella Eld-től most nem magamnak, hanem Timinek dedikáltattam a Talpig feketében-t. De az egyik legkedvencebb dedikálásom Cersei, alias Ruta Sepetys biztosította, amit természetesen meg is örökítettünk az alábbi képen. Felejthetetlen élmény volt, az biztos! :D A kép után további könyvheti pillanatokat örökítettünk meg Johnnal, így azokat láthatjátok. Ha van kedvetek, írjátok meg nekem, ti milyen élményekkel, könyvekkel gyarapodtatok. :)








Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések