Könyvfesztivál


 TE JÓ ÉG! :D Már előre elnézést kérek, lehet, hogy egy kicsit szétszórt lesz a bejegyzés. Most értünk haza életem legeslegelső, de biztosan nem utolsó Könyvfesztjéről. Jóval korábban érkeztünk, mint a nyitás, de nem is probléma, legalább volt parkolóhelyünk. Nyitásig vártunk, és figyeltük hogyan "élednek fel" a kültéri standok. Aztán a nyitáskor, mint valami csodaországban lévő emberkék elkezdtük feltérképezni az egész helyet. Bár itthon hatszor (ha nem többször) néztem meg a rendezvény térképét, és próbáltam memorizálni, hogy hol lesznek a kinézett standjaim, valamint a fantasy, sci-fi beszélgetős rendezvény, a rengeteg könyv látványától azt sem tudtam fiú vagyok-e vagy lány. A beszélgetés már el is kezdődött, mire beestünk a terembe, de a lényegen ott voltunk, és nagyon jó kis diskuráción vehettünk részt. Sok mindenben egyetértettem, az pedig különösen jó volt, hogy a beszélgetés kapcsán egy kicsit jobban megismerhettük az írókat. A végén egyből letámadtam Lakatos István íróurat, hogy dedikálja nekem az Óraverzumot. A nevem miatt akadt egy kis fennakadás, de nagyon kedves volt. H. V. Pétert (A. M. Aranth) itt még nem akartam lerohanni az egy könyvemmel, mivel utána egyből rohantam is megvenni első kiszemelt áldozataimat.

 Tehát irány a Főnix standja, ahol mindenképpen az 5+ akcióban akartam vásárolni, így megvételre került A. M. Aranth-tól a Cleadur - Dobszó a ködben (A nyereményjátékra, még mindig lehet jelentkezni!), az Acorenu - Kiválasztva, és A Liliom kora. Plusz ehhez választottam J. R. Johansson: Álmatlanság című könyvét. Plusz mivel a 9 éves tesóm is velem volt, kiszúrta Holden Rose két könyvét, és mivel az író is ott volt, ő maga mesélt neki egy kicsit a történetről, valamint ösztönzésképpen adott neki egy könyvjelzőt is. Húgomnak tetszett a történet, no meg, hogy az író ilyen kedves volt, így A Harmadik-at is hozzádobtuk a csomaghoz. És mivel A Liliom kora és A Harmadik kisregények, így a kiadó a kettőt egy nagynak vette, és így az 5 könyvért 5500 Ft-ot fizettem.

 Na, de aztán! :D Betámadtam H. V. Pétert (A. M. Aranth) a könyveimmel, akinek ráadásul nagyon menő tolla volt. Szegény nem győzte dedikálni nekem a könyveket, de ő is szintén nagyon rendes volt. Kicsit zavarban voltam, így sok értelmeset nem bírtam kiköhögni magamból, remélem azért nem tűntem nagyon bénának. És nem győzök köszönetet mondani neki, úgyhogy itt is mindent köszönök, sőt lényegében miatta mentem el a Könyvfesztre, és milyen jól tettem!!! (És mivel a Főnixesek készültek tök jó könyvjelzőkkel is, így gyarapodott a gyűjteményem.)

 Utána jártunk még néhány sort, pihentünk, megnéztük a kinti felhozatalt is, útközben a Bookline adott nekünk két tök jó tatyót az előző Könyves magazinnal. A kinti standoknál nagyon jó 500 Ft-os könyvek voltak, úgyhogy elkezdtük feltérképezni a kínálatot, kistesómnak megvettük M. Kácsor Zoltán: Az óvodakerülő úthenger című nagyon szép illusztrációkkal tűzdelt mesekönyvet. Utána tesómmal megvettük a Duna Könyvklub kiadásában megjelent Benedek Elek meséi sorozat két kötetét: A vadgalamb és a szarka, A gyémántkrajcár. De simán elhoztunk volna többet is.


 Végül megvettem még a Fumax kiadónál Josh Malerman: Madarak a dobozban című könyvét, 2000 Ft-ért, és mivel még maradt egy kis keretem, és átkutattam mindent, újra visszatértem a Fumaxhoz, mivel észrevettem, hogy a Menedék (Ann Aguirre) csak 1000 Ft.

 Összegezve az egészet nagyon nagy élmény volt egy könyvmoly, egy kezdő moly (tesóm), és egy "kívülálló" (sofőrünk :D ) részére is, mindenki jól érezte magát. Jövőre biztosan úgy időzítek majd, hogy találkozzak molytársaimmal is, és tovább is maradok majd. Köszönöm a kiadóknak, szervezőknek, íróknak. Örülök, hogy részese lehettem egy ilyen nagyszabású könyves eseménynek.

Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések