Könyvjelzők birodalma #4: Star Wars


 Meglepetésként arra gondoltam, hogy az általatok leginkább keresett, olvasott, szeretett írássorozatunkat fogom egy újabb taggal bővíteni, melyben főként a most újra előtérbe kerülő Star Wars rajongóknak kedveskedek leginkább a különböző, témához kapcsolódó könyvjelzők összegyűjtésével. Mivel a letölthető könyvjelzőket mindenki imádja, így nem csak az "elérhetetlen" árkategóriába tartozó darabokat, hanem a bejegyzés első felében letölthető, míg a másodikban szemkápráztató könyvjelzőket gyűjtöttem össze.
 Nem mondanám magam nagy Star Wars rajongónak, de az utóbbi időben elindult lavina, valamint az új film megnézése, engem is magával rántott. Könyvek + Star Wars = könyvjelzők!  Elsősorban a lap sarkára helyezhető BB-8-es, nyomtatható könyvjelző nyerte el leginkább tetszésem, de szerintem ezzel nem csak én leszek egyedül. Mellette találhattok sok-sok minimalista, letisztult stílusú karakterkönyvjelzőt (a forrásra kattintva további szereplőket is megtaláltok), valamint különböző színű lézerkardokat sem hagyhattam ki a gyűjteményből.
 A vásárolható kategóriát erősítő első képen látható gemkapcsos megoldás egyből kategórianyertes lett, de a Könyvjelzők birodalma első részéből már ismert kilógó lábas megoldás is képviselteti magát. Végezetül, legók formájában lepik el könyveinket a már jól ismert szereplők.
 Nektek melyik tetszik leginkább a felsoroltak közül?

Forrás | Letöltés

Forrás | Letöltés

Forrás | Letöltés

Forrás

Forrás

Forrás

Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések