Decemberi Book Haul

Sziasztok! Úgy terveztem, hogy egy decemberi book haul bejegyzéssel zárom a blogot. Bár még kevés ideje működik az oldal, és még bejegyzések is alig akadnak, de már most nagyon szeretem csinálni. Egyrészt mivel csak olvasnom kell, utána véleményt formálni pedig már nem is olyan nehéz.
 Ez a hónap nagyon sikeres volt számomra könyvek tekintetében, ugyanis különböző nyereményjátékokon, valamint karácsony alkalmából is szereztem néhány könyvet. Szám szerint 7 db-ot.


  • James Dashner: Tűzpróba: Karácsonyi könyvcsomagomban szereztem meg. Már nagyon vártam rá, ugyanis Az útvesztő nagy kedvencem lett. Olvashattatok belőle már bejegyzést is.
    Moly, Bejegyzés
  • Higasino Keigo: X - A gyilkos ismeretlen: Szintén karácsonyra rendeltem magamnak. Először a borítója fogott meg benne, de a történet is tetszett. Egy kicsit új vizekre evezek vele. Bejegyzés a későbbiekben várható.
    Moly, Bejegyzés
  • Lakatos István: Óraverzum - Tisztítótűz: A Blogturné Klub-nak köszönhetem, ugyanis a nyereményjátékukon én voltam az egyik szerencsés. Kemény borítós, úgyhogy nagyon nagy meglepetés volt kibontáskor.
    Moly, Bejegyzés
  • Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn: Már egy ideje nézegettem molyon, érdekelt a története, így meg is rendeltem magamnak. Bár ehhez szintén nagy löketet adott a Blogturné Klub, ugyanis a második részét megnyertem egyik nyereményjátékukon, így muszáj voltam megrendelni (micsoda kényszer... :D ) Egyébként jövő évben erről olvashattok legelőször bejegyzést az oldalon. Nagyon tetszett, annyit elárulhatok.
    Moly, Bejegyzés
  • Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis: Az előző pontban elárultam már, de akkor itt is megköszönném a Blogturné Klubnak, valamint a Könyvmolyképző kiadónak a nyereményt. Az első olvasásom biztos vagyok benne, hogy ez lesz a 2015-ös évben.
    Moly, Bejegyzés
  • Veronica Roth: A beavatott: Szintén rendeltem, a film trailere alapján figyeltem fel a történetre, és miután elkezdtem jobban érdeklődni a könyvek iránt, így elterveztem, hogy addig nem nézem meg, míg el nem olvastam. Hamarosan sort kerítek rá!
    Moly, Bejegyzés
  • Ken Follett: A megfagyott világ: Az évszázad trilógia kicsit érdekes sorrendben lett az enyém, ugyanis anya meg akart lepni egy könyvvel, és véletlenül a 3. részt vette meg, utána beszereztem rögtön az elsőt is, ami éppen olvasás alatt van. De, hogy teljes legyen a trilógiám megrendeltem a 2. részt is.
    Moly, Bejegyzés
Boldog (könyvekben gazdag) új évet kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel: Uszáma

0 Megjegyzések