Könyvheti élménybeszámoló


 Hihetetlen nagy izgatottsággal vártam már a Könyvhetet, az első Könyvfesztiválomon nagyon rákaptam a könyves rendezvényekre. (De szerintem sokan vagyunk így ezzel, aki egyszer részt vesz egy ilyenen, utána nagyon nehéz lenne ellenállni a többinek. A legtöbb dedikálás, amire szerettem volna menni, az szombaton volt, nomeg a fuvarunk is arra a napra volt megoldott, így csak sikerült a legáhítottabb napot kiválasztanunk. Körülbelül fél 2-re értünk oda, és gyorsan keresésbe kezdtünk, ugyanis nem szerettem volna lemaradni a Főnix Könyvműhelyes Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek első három írójának dedikálásáról. Tehát az első beszerzésem a steampunk antológia volt, aminek élőben sokkal szebb borítója van, mint amire először számítottam. Itt gyorsan dedikáltattam is, meg elbeszélgettem a kiadó tagjaival/íróival, akik egytől-egyig mind nagyon kedvesek voltak. (Innen is nagy köszönet nekik!) Itt még a "kosaramba" került Szilágyi Zoltán: Acélgólem című könyve, ami az írónak köszönhetően szintén dedikálva lett, és még könyvjelző is járt hozzá.

 Egy kisebb pihenő után megrohamoztam a Könyvmolyképző standját is, ahonnan velem jöttek Neal Shusterman: Unwind - Bontásra ítélve, és Sarah J. Maas: Throne of Glass - Üvegtrón című könyvek. Nagyon menő KMK Pop Up boltos papírzacskót is kaptam, valamint az első két pecsétem a törzsvásárlói kártyára. (Rettegj könyvesbolt... muhahahah)

Mivel húgom is elkísért, ezért valamivel honorálnom kellett a társaságát, így a Manó könyvektől Johanna Basford: Titkos kert című kreatív színezőskönyve is a szatyrunkban landolt. Majd gyorsan átrobogtunk a GABO standjához, ahonnan három nagyon gyönyörű könyvet hoztam haza: Helene Wecker: A gólem és a dzsinn, Brian Staveley: A császár pengéi, valamint Moskát Anita: Horgonyhely. Itt összeszedtünk néhány könyvjelzőt a kirakottakból, és utóbbit dedikáltattam is az írónővel, és az aláírás mellé egy horgonyt is kaptam.
 Újabb pihenő után (a nagy meleg eléggé fárasztó volt), visszatértünk a Főnixesekhez, újabb kör dedikálásra, és már A. M. Aranth is itt volt, a várva várt Acorenu-s poszterekkel, amiből én is kaptam egy példányt (köszi!), valamint egy 31-es Moonshadow-os tombolajegyet is kaptam, ezzel a 16 órai játékra "nyertem" belépőt. (És már annyira meg voltam zavarodva, hogy nem tudtam kivel írattam alá az antológiát, így utólag észrevettem, 2 író kimaradt, de későbbiek folyamán mindenképpen pótolni szeretném!)

Dedikáltatni a KMK-nál Kemese Fannihoz mentem, ugyanis magammal hoztam a Pippa Kenn-trilógia eddig megjelent két részét, mivel köztudottan nagyon szeretem a könyveit. Mindkettőhöz kaptam gyönyörű könyvjelzőt, és Fanni is nagyon kedves volt, arról nem is beszélve, hogy emlékezett a nevemre, mivel olvasta az értékeléseim, és ez hihetetlenül jó érzéssel töltött el. (És az aláírása is eszméletlenül jó!) Levezetésképp a Maximhoz is ellátogattunk az 1+1 akció vonzerejének köszönhetően, ahol így egy áráért beszereztem Alexandra Bracken: Sötét elmék és David Levithan: Nap nap után című könyveket, amikre szintén nagyon kíváncsi vagyok már.


 Volt két találkozóm is, elsőként egy nyereményt vehettem át Teklától, ugyanis én lettem a szerencsés a John Green: Papírvárosok nyereményjátékon. (Neki is nagy köszönet!) Valamint én is adtam át nyereményt, amit a facebook oldalon hirdettem meg, a Bookline-os csomagért.
 Már csak egy program volt hátra, mégpedig az antológia újabb 3 írójának dedikáltatása, és az A. M. Aranth-os tombolahúzás, ahol egy angol történet, és a Holdárnyék 3. részének első néhány fejezetét, valamint egy Amy Soleil által dedikált dobverőt lehetett megnyerni. Sajnos nem az én számom lett kihúzva (BUNDA!!!), pedig a 3. rész beleolvasójának (vagy bármelyiknek) nagyon örültem volna.

 Nem győzőm hangsúlyozni, hogy mennyire nagy élmény egy ilyen nagyszabású könyves rendezvény, ennyire kedves, rendes emberekkel. Ha még nem voltatok egyszer sem, akkor mindenképpen ajánlom, hogy legalább egyre gyertek el. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg élménnyel gazdagodhattok, én már most alig várom, hogy újra találkozhassak az írókkal, kiadókkal.

Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések