Századik Könyvspiráció


 Igen, újra itt, újra Könyvspirációk, inspiráció olvasáshoz. Az utóbbi időben megszaporodtak az olyan időszakok száma, amikor is semmiféle életjelet nem adtam magamról. Ennek rengeteg oka van, amit napestig sorolhatnék, de feleslegesnek érzem. Itt az ideje onnan folytatni, ahol abbahagytam, kicsit felfrissülve, hasonló minőségben, kicsit máshogy. De nézzük sorjában.

 A legszembetűnőbb változást kinézetben hoztam meg számunkra, mellyel végre sikerült egy olyan platformot létrehozni, amit én magam is nagyon szeretek. Nem mondom, hogy az előzőeket ne szerettem volna, viszont most valami olyat akartam megalkotni, ami maradandó, valamint az oldalra kattintva első benyomásra is azt kapja meg az olvasó, amit a továbbiakban is várhat, amilyen stílust szeretnék közvetíteni. A saját készítésű képekkel ráadásul eljutottam arra a szintre, hogy az oldalon lévő képek mind egyedi készítésűek, így törekszem arra, hogy saját gyártású anyagok kerüljenek ki mindenhová a továbbiak során is. Mindezek mellett szerettem volna egy olyan logót is létrehozni, ami az oldal jövőjének állandóságában nagy szerepet játszhat, így jött létre az alább is látható Könyvspirációk logó, mely remélhetőleg hamarosan nem csak az oldalon lesz látható. Mindenesetre én nagyon meg vagyok vele elégedve.

 Ha már az oldal kinézetéről, és logóról, valamint képi világról beszélünk, nem mehetek el szó nélkül kedves barátom, John (Hello John! Nem, ez nem köszönés, a blogja, nézzetek be!) segítsége nélkül, ugyanis mind az elkészült logó, valamint a szerkeszteni kívánt képek az ő munkáját dicsérik. Köszönöm, hogy elviselted ötleteim, variálásaim! :) Továbbá köszönet illeti Timit is, akit bármikor zaklathattam screenshotokért, valamint tengernyi ötletért! (Igen, a Könyvek Tengere meg az ő munkája. :D )

 Az oldal decemberben betöltötte második életévét, így az új év mellett korban is egy újabb évbe léptünk. Ha ez nem lenne elég, akkor kereken ez a századik bejegyzés, ami megtalálható a blogon. Így aztán nem is kérdéses, hogy beszéljek-e az eddigiekről. Különböző weboldalak szerkesztésével már 10 éve foglalkozom, így aztán ilyen szinten maximum a könyves téma, ami újdonságként érhetett annak idején, mikor belevágtam a Könyvspirációkba. Emlékszem, nagyon lelkesen indultam neki a témának, az akkor még újnak számító hobbimmal karöltve, az olvasással. Ahogy egyre több, és több könyvvel, történettel ismerkedtem meg, annál jobban szippantott ez a világ magába. Aztán a bloggerkedés terén is egyre többet fejlődtem, imádtam a különböző mondatalkotási "feladatokat", melyekben kifejthettem véleményem. Egyre több visszajelzést kaptam azzal kapcsolatban, hogy amit csinálok az jó, jó irányba haladok. Rengeteg embert ismertem meg, annál több beszélgetést folytattam a témában érdekelt személyek "seregével", és úgy juthattam el idáig, hogy mindeközben jól is érezhettem magam minden tekintetben. A könyvek, az írás és minden mellett a legfontosabb, amit kaptam az oldal által, a barátaim, az újabb ismeretségek. Nekem már csak ezért megérte az egész, és mindemellett úgy gondolom, hogy nagyon csekély az, amivel én szolgálhatok az olvasóim számára. Bárki, aki hasonló dolgokba vágná a fejszéjét, fontosnak tartom, hogy az ember mindent magáért tegyen, saját maga miatt írjon, mert élvezi azt. Innentől kezdve mindenki csak nyerhet a dologból. :)

 Hogy mi az, amire a jövőben számíthatunk? Ígéretekbe nem kezdenék bele, hisz látjuk, hogy semmiféle terv, naptár nem segítség. Nem terveztem külön "menetrendet" a bejegyzések rendszerességére, így természetesen aktívabb posztolásra törekedve, de mindig aktuálisan magamhoz igazodva hozom az új értékeléseket, extrákat. A Prológuson továbbra is aktívan megtaláltok minket, olyan izgalmas projektekben, amelyeket eddig még talán sehol sem láthattatok. A Könyvspirációk facebook, valamint instagram oldalán újult erővel kezdem el a munkálatokat, továbbá ha jól megfigyeltétek az alsó sávban elhelyezett közösségi oldalakat, hamarosan újabb platformon találkozhattok velem és társaimmal egyaránt.

 Köszönöm, hogy eddig is velem tartottatok, remélem a továbbiakban is egy fantasztikus közösséget alkothatunk közösen! Addig is kellemes könyvspirációkat kívánok nektek! :)

Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések