Januári-februári Book Haul


 Sziasztok! Januárban nem szerettem volna 1-2 könyvvel book haul bejegyzést csinálni, így most egyben írom össze a januári és februári beszerzéseimet. Valószínűleg a továbbiakban is, ha nem gyűlik össze adott hónapban annyi könyv, amiről érdemes lenne bejegyzést készítenem, akkor összevont beszámolókat fogtok olvasni. A bejegyzés végén pedig egy olyan könyvet fogtok találni, ami különösen nagy örömmel tölt el.
  • Nita Szendrey: Hollow Creek Akadémia Évkönyv 2009-2010
    A Pongrác kiadó által moly.hu-n rendezett nyereményjátékon sikerült megszereznem. Nagyon jó kis könyv, célkorosztálynak megfelelő felépítéssel. Már írtam is róla, úgyhogy értékelésemet is olvashatjátok. Ezúton is még egyszer köszönet a kiadónak!
    Moly, Bejegyzés
  • Frank Schätzing: Limit
    Facebookon egy könyves oldalon találtam rá, nagyon érdekes a fülszövege, és a borítója is nagyon jól néz ki. Kiadáskor majd' 8000 Ft-ot kértek érte, nekem pedig vadonatúj, csomagolt állapotban 2800 Ft-omba került. Vétek lett volna kihagyni ezt a lehetőséget, és annak is nagyon örülök, hogy így megismerkedhetek az íróval is, ugyanis további könyveinek is nagyon izgalmas, érdekes történetük van.
    Moly, Bejegyzés
  • Juhász István: Menekülés a Földről
    Az Álomgyár kiadó nyereményjátékán jutottam hozzá a könyvhöz, ahol a kiadó által kiadott könyvek közül választhattam. Nálam elsöprő sikert aratott, és bekerült a kedvenc könyveim közé. Már értékelést is olvashattok róla. A folytatást pedig nagy izgalommal várom.
    Moly, Bejegyzés
  • Veronica Roth: A lázadó
    A sikeres felvételi jelentkezésemet megünnepelve "leptem meg" magam. A beavatottnál sokkal jobban tetszett, a következő book haul-ban biztosan látni fogjátok a befejező, és kiegészítő kötet is.
    Moly, Bejegyzés
  • L. Ashley Straker: Infected Connection
    És a számomra legnagyobb meglepetést ez a könyv okozta, ugyanis goodreads-en kaptam január végén egy üzenetet, miszerint az író látta, hogy jelentkeztem a könyvéért nyereményjátékra, ahol nem én lettem a nyertes, de szívesen küldene nekem egy e-könyvet. Nagyon kíváncsi leszek rá, ugyanis ez lesz az első angol könyv olvasmányom, biztosan lesz még mit szótáraznom. Hamarosan értékelést is olvashattok róla. Köszönöm az írónak! (Thank You, Ash!)
    Goodreads, Bejegyzés
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések