Tavaszzáró, olvasatlan könyvek


(Mostantól) Minden évszak végén egy külön bejegyzésben összegzem az előző hónapokban történt eseményeket. Összefoglalom miket is olvastam, mik voltak a blog életében a fontosabb változások/újdonságok, érdekes statisztikai adatok, milyen számomra sokat jelentő dolgok történtek, mennyi könyv maradt olvasatlanul a következő időszakra, valamint terveimet is megpróbálom felvázolni, vagyis zárom az előző három hónapot.

 Az utóbbi időben próbáltam egy kis rendszerességet is belevinni a blogolásba (főként az utolsó hónapban), ez a 2 naponta posztolt bejegyzésekben nyilvánul meg, és egyre több ötletem valósítom meg az egyéb extra bejegyzésekben is, aminek olyan nagy sikere lett, amire nem is igazán számítottam. A jövőben ezt mindenképpen folytatni szeretném, remélem így nektek is megfelel. (Ha pedig bármilyen bejegyzésötletetek lenne, akkor nyugodtan írjatok nekem.)

 A blog mellett próbálok a facebook oldalunkon is egyre aktívabb lenni, ahol már véget is ért az első kifejezetten facebookosoknak rendezett nyereményjáték. Ennek köszönhetően már túl is vagyunk a 300. like-on, és ez a szám folyamatosan csak növekszik, ami igazán sokat jelent nekem. A visszajelzéseket szintén nagyon köszönöm, hihetetlenül boldog tudok lenni, bármilyen véleménynyilvánításnak. (Annak pedig még jobban, amikor arról írtok, hogy egy értékelésem hatására ti is beszereztétek a könyvet.)

 Bejegyzések közül az oldal első nyereményjátéka volt a legsikeresebb, ezután sorban a Könyvjelzők birodalmának első része, a Könyvfesztiválos élménybeszámolóm. A legolvasottabb könyvértékelés pedig A. M. Aranth: Cleadur - Dobszó a ködben, aminek kifejezetten örülök, hogy sikerül egy ilyen jó könyvet ennyi emberrel megismertetnem.

 A három hónapban 15 könyvet olvastam el, ezek közül kettőről még nem írtam véleményt. (Holden Rose: A harmadik, Sebastian Barry: Messze, messze) A kedvenc olvasmányom pedig (lehetetlen egyet választanom...) A. M. Aranth: Acorenu - Kiválasztva és Josh Malerman: Madarak a dobozban. (És még ezt a kettőt is nehéz volt kiválasztanom).

 Végül pedig a könyvespolcomon található olvasatlan könyvek listáját hozom, és hétvégén itt a Könyvhét, úgyhogy a lista folyamatosan bővül, de azért igyekszem a tempót tartani, amit a kíváncsiságom, és a könyvmániám diktál.

  • A. M. Aranth: A Liliom Kora
  • Ann Aguirre: Menedék
  • Ashley Pullo: The Album (angol)
  • Ashley Pullo: The Ballad (angol)
  • Frank Schätzing: Limit
  • George R. R. Martin: Game of Thrones (angol)
  • Ken Follett: A megfagyott világ
  • Ken Follett: Az örökkévalóság küszöbén
  • Lakatos István: Óraverzum - Tisztítótűz
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések