Májusi Book Haul


 Bár még néhány nap hátra van május hónapból, mivel már nem valószínű, hogy lesz egyéb beszerzésem (plusz vasárnap gyereknap, és én "alkalomhoz" illő bejegyzéssel készülök) , így ma a májusi beszerzésekről írok nektek.

 Egy-két fokkal szerényebb összeállítást sikerült hoznom, mint az előző hónapban, de mivel a Könyvfesztiválon bőven elláttam magam olvasnivalóval, és a Könyvhét is itt van nemsokára, így nem sajnálom, hogy 4 könyvvel zárom a májust.


  • Ashley Pullo: The Album + The Ballad:
    Egy külföldi könyves blog facebook oldalán nyertem a két kötetet egyben. Főként az angolom fejlesztésére, tudásom tesztelésére fogom hasznosítani. :D
    Értékelés, Goodreads 1, Goodreads 2.
  • George R. R. Martin: Game of Thrones:
    Szintén nyereménykönyv, amit az MMBookMarket, angol könyvekre specializálódott bolt facebook oldalán nyertem. Ennél viszont már a történetre is igazán kíváncsi vagyok.
    Értékelés, Moly.
  • Janne Teller: Semmi:
    Az aktuális hónap egyetlen általam vásárolt könyve. Már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen hatással lesz rám, élményeimről, filozofálásomról már bejegyzést is olvashattatok.
    Értékelés, Moly.
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések